dinsdag 20 mei 2014

Populaire Pin

Dat pinterest leuk is, dat had ik al eens vermeld. Maar niet enkel om zelf wat te zoeken en vinden (of je tijd weg te klikken). Nee, ook om andere te inspireren.

Precies een jaar geleden was ik nog niet aan het naaien, maar had ik de haaknaald weer terug in de hand genomen. Na jaren, want eigenlijk had ik het al niet meer gedaan sinds ik op school zat. Ik was er wel snel weer mee weg. En toen vierden ze bij mijn zus de verjaardag van hun 4 kids. Eentje ervan is een boekenworm, of -uil. En bij haar cadeau, een boek dus, haakte ik ook nog een boekenlegger of bladwijzer.


Ik gebruikte een gratis patroon van Drops Design om het uiltje te haken en maakte er een geïmproviseerde boekenlegger aan vast (van stokjes en vasten) en pimptje het met wat kraaltjes.

Op Pinterest heb ik een bord "Hand-Made by me" om wat foto's te uploaden van mijn projectjes. Zo ook deze boekenlegger. En guess what! Ondertussen is die al 63 maal gepind en 6 keer ge-liked. Toch een beetje trots zo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten