zondag 15 maart 2015

Mijn prinsesje wordt 2

En dat zullen we geweten hebben, dat ze 2 wordt.
Ik ben twee en ik zeg nee, of, "NIET" in haar geval, we mogen er de laatste tijd van proeven.
Maar ze blijft toch zo schattig!
Nee,nee, ze heeft ons niet rond haar kleine vingertje gedraaid, hoor...


Komend weekend vieren we de verjaardag van onze kids, en daar hoort ook passende feestkledij bij. Mama aan de slag!

Weet u nog dat ze zichzelf wel eens prinsesje waant?
Ik heb er misschien wel zelf voor gezorgd...


 Vorig jaar kocht ik haar nog heerlijke Michael Miller stofjes uit de collectie Brambleberry Ridge. 


Omdat ik dacht dat het turquoise haar ogen wel mooi zou laten uit komen.


En zoals met veel mooie stofjes, bewaar ik die dan voor een gelegenheid. 




Ik had deze vorig jaar ook al gemaakt en het stond haar zo mooi.

En ook nu weer vind ik het op haar lijf geschreven.


Het is werkelijk 1 van mijn favoriete patroontjes.
Ik koos hier voor de steekzakjes in de zijnaad. Iets subtieler aanwezig en de rok kan rondom rond gefronst worden.


Ze ging er erg prinsesserig mee doen...



Hier deed ik weer extra moeite om de achterkant van een doorlopende print te voorzien.


Ik heb de smaak ervan te pakken.


Ach, ook prinsjes worden het beu om gefotografeerd te worden, en dan pakken ze gewoon een stripverhaal en vergeten alles rondom zich.


Maar ik denk dat ze op haar verjaardagsfeest wel zal stralen. Wat denkt u?


Stof: fabric.com
Michael Miller:
Buitenstof: Timber Valey Teal
Voering en contrast: Bow Tie Plaid
Kroontje van H&M.

21 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ze staat inderdaad heel goed met dat kleurtje! Dikke proficiat met jouw tweede verjaardag kleine prinses!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hip hip hoera voor jouw mega schattig prinsesje in een prachtig kleedje! Onze dochters zijn van het zelfde jaar, maar maart en dec is op deze leeftijd toch een heel groot verschil, he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is eigenlijk van 4 april maar we vieren al komend weekend. Maar 8mnd zijn een heel groot verschil op die leeftijd. 8mnd geleden begon ze net goed te stappen, wilde ze bijna niet eten en sprak ze nog maar een paar woorden. Het gaat snel!

      Verwijderen
  3. Ik ben het zelfs zeker, dat ze zal stralen :). Schoon gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera! Ze kan starten aan de terrible two in stijl ;) Het staat haar super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! Hier ook een 2-jarige en gelukkig gaat die nee-fase even snel weer voorbij als ze kwam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je dochter, stralen doet ze op de fotos al, super mooie jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stralen zal ze zeker; zo'n schoontje!
    Die knoopjes vind ik ook de max
    hiep hiep hoera alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! En ja, die knoopjes, ze lagen in mijn schuif, en ik heb nog van ie schatten ;)

      Verwijderen
  8. Superschattig! Omdat ik je beter wil leren kennen, nomineerde ik je voor de Liebster Award. Mijn eigen antwoorden en jouw vragen lees je hier: http://s-t-ewing.blogspot.be/2015/03/ik-genomineerd-voor-de-liebster-award.html

    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi! Ik heb ook een aantal stofjes van die Michael Miller collectie op mijn verlanglijstje staan en jouw creatie diet het alleen maar meer kriebelen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker niet twijfelen! Er zit een hele goeie beschrijving bij en zo zit die direct in elkaar!

      Verwijderen