donderdag 11 mei 2017

Never Change a Winning Team (Eva Mouton for About Blue Fabrics)

Whoop Whoop!
Ze deden het opnieuw.
About Blue Fabrics lanceerde net weer een nieuwe collectie,
 French Terry stoffen met coole prints van Eva Mouton.
Dat staat garant voor veel vrolijkheid met een vette knipoog.

Ik mocht een lap kiezen voor de dochter.
Zeemeerminnen zijn hot dezer dagen.



French Terry stoffen zijn eigenlijk erg veelzijdig.
In de eerste plaats denk je "sweater".
Maar je kan er zoveel meer mee.
Jurken, broeken, shorts...
En niet alleen maar voor de kleintjes.

Suze vroeg om een broek.
Of wacht had u gedacht!?


Ik gebruikte een patroon uit de Ottobre van Januari 2015.
Een sportief broekje met insteekzak en dubbele tailleband.
Dat is niet alleen decoratief,
ik koos voor een kleurencontrast,
 maar ook functioneel.
In de ene tailleband stop je een koordje.
In de andere komt een elastiek (die ik hier achterwegen liet, 
niet nodig voor het ophouden van de broek).



Ideaal speelgerief, zo'n broekje.
Maar ach, ze gaat er ook mee naar school, hoor.
Kleutertjes hoeven hier nog niet zo volgens de voorschriften gekleed te gaan.
Al is het in combinatie met een T-shirt en cardigan toch best wel netjes ook, vind ik.
Hoe zit dat bij jullie?









Broek:

Patroon: Ottobre Jan 2015
Stof: Mermaids by Eva Mouton & About Blue Fabrics
o.a. te koop bij Bambiblauw

T-shirt en cardigan: Next
Schoenen: Torfs

13 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Op't eerste zicht zag ik niet direct potentieel in de zeemeerminnen, maar je hebt dat zo ineens veranderd ;) En wat een prachtige ogen heeft Suze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap! Suze is er gek van dat zie je zo. Maar... kunnen we de tijd niet stoppen? Ze lijkt elke keer nog groter en zeker met staartje 🙂 Die cutie toch ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei tof dat broekje! Zeker schoolproef ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo cool alweer! Van mij mogen ze kiezen wat ze dragen naar school (ook al zijn het geen kleuters meer) zolang ze zich er maar comfortabel in voelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend. Ik ben ook zwaar fan van jouw model. Wat een schoon kind is dat toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! Helemaal fan van Suze's look, groot gelijk dt je de zeemeerminnen koos. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een tof broekje! Nena zou dat ook wel tof vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel Mooi! ❤️ Dat kan zeker voor school!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onze vierjarige zoon noemt dat 'zachte' broeken en draagt ze zo graag... ook naar school!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er uit als een heerlijk zittende broek en dat roze randje is echt 👌🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Kan toch prima naar school. Ik heb ook zo'n broekje in de cactusstof en daar gaat mijn 4 jarige ook gewoon mee naar school 😀

    BeantwoordenVerwijderen