zondag 16 november 2014

Minimi Give-Away: We have a winner!

Wauw! 57 mensen hebben een reactie achter gelaten op het bericht waarin ik een boek mocht weggeven.
Ik was aangenaam verrast, een beetje overweldigd zelfs. En heel blij dat er toch zoveel mensen ook interesse hebben om bestaande kledij nog een tweede kans te geven. Dat maakt onze wegwerpmaatschappij toch een beetje milieuvriendelijker.

Maar nu dan, wie heeft gewonnen...

We printten alle reacties en knipten ze in kleine strookjes en deden alles in een grote kom.


De onschuldige hand van dienst was mijn zoon. Met 11,5j mag je nog voor onschuldige hand doorgaan, denk ik toch.

Tromgeroffel!!!


Miss Flomar, gefeliciteerd! Je werd uit de 57 deelnemers als winnaar gekozen. Toevallig was jij de laatste die inschreef, dus dat was een goeie last minute beslissing.
Stuur me even een berichtje met je adresgegevens, dan stuur ik je het boek toe.

Voor alle anderen, bedankt voor de deelname! Jammer genoeg mocht ik maar 1 boek weggeven, ik had jullie graag allemaal blij gemaakt.
Maar niet getreurd, je kan het boek nu op verschillende plaatsen kopen.
Online: op bol en fnac met gratis verzending, of in de boekhandels waaronder de Standaard en bij Koffiebar Kornel in Berchem (Antwerpen).
Een mooi geschenk voor onder de kerstboom misschien?

Vergeet zeker ook niet om langs te gaan op de site van The Minimi Project. Ze hebben leuke tips, en kondigen regelmatig workshops aan. Veel succes aan Lien&Gabi met de verkoop van het boek.

En veel plezier met upcyclen aan allen die het boek straks in hun bezit hebben!

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk om al die reacties te lezen inderdaad, voor ons als auteurs zeker! Fijn dat iedereen mee is met het upcycle-idee achter Minimi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schitterende verrassing! Bedank de onschuldige hand maar! Merci!!!!!

    Mijn gegevens zijn:
    Joke Coudeville
    Brieversweg 324
    8310 Brugge

    BeantwoordenVerwijderen