donderdag 8 oktober 2015

Over de tofste stoffenwinkel in de provincie Antwerpen en omstreken...

Madeline de stoffenmadam nodigde me uit op de koffie.
Of ik wilde mee doen aan een blogtour en even langs kon komen in de winkel om een stofje te kiezen?
Duh!?! ABSOLUTELY!

En wat ben ik blij met mijn nieuwe, comfortabele, goed zittende jurk!

Meer hierover vind je op de blog van Madeline De Stoffenmadam.

Ik mag jullie ook nog korting geven! 
Gedurende 24u (tot 9 okt 2015, 20u) krijg je 10% korting op de jacquard en tricot stoffen met de code SOPOPO.
Veel shopplezier!



patroon:    
Ariel jurk van La Maison Victor editie sept-okt 2015

stof: 
zachte, dikke structuurtricot (jacquard) van bij Madeline De Stoffenmadam

9 opmerkingen:

  1. Oh, ik ben er helemaal verliefd op! Wat mooi seg! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh! Nu ben je een Echte Ariël!
    Mag ik vanaf nu anders even bellen als ik iets wil maken, zodat jij het eens kan testen voor mij? :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn dochter zei "mama is een prinses!" Een mooier compliment kan je niet krijgen, he :) Zeg maar wat je nog wil maken, ik doe het wel :)

      Verwijderen
  3. Gaaf! Super stof inderdaad en ik ben ook helemaal fan van zo'n korte mouw lengte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zit die als gegoten zeg! En de kleuren vind ik je heel erg mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfieuw 😍 een pareltje!kleur en model staat je beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen